Aktualności

06.05.2010

"Liderzy opinii i liderzy zachowań: sieci społeczne w marketingu" - wystąpienie Dominika Batorskiego na konferencji Social-Impact.

Więcej »
28.04.2010

Udostępniamy prezentację Dominika Batorskiego, gościa specjalnego kongresu PIKE, pt. "Technologie informacyjno-komunikacyjne i przemiany społeczne".

Więcej »
19.04.2010

Nasza firma na zlecenie Narodowego Instytutu Audiowizualnego i Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego opracowuje diagnozę obszaru komunikowania do Strategii Rozwoju Kapitału Społecznego w Polsce do roku 2020.

Więcej »
12.04.2010

O liderach opinii i liderach zachowań oraz o wykorzystaniu sieci społecznych w marketingu - Dominik Batorski na konferencji Social Impact

Więcej »
25.03.2010

Udostępniamy do pobrania prezentację Jana Zająca z X Kongresu Programy Lojalnościowe w Krakowie

Więcej »
12.03.2010

Udostępniamy do pobrania prezentację Jana Zająca "Marketing, relacje i sieci społeczne - wyniki badań Facebooka"

Więcej »
25.02.2010

Ciekawe informacje i komentarze o reklamie w społecznościach internetowych oraz o pomiarze skuteczności kampanii reklamowych online ukazały się w raporcie Internet Standard o polskim rynku reklamy internetowej.

Więcej »
24.02.2010

Prezentacja raportu z badań etnograficznych "Młodzi i media: nowe media a uczestnictwo w kulturze" i dodatkowe analizy danych ilościowych.

Więcej »
22.02.2010

Wykorzystanie Internetu w programach lojalnościowych przez firmy sprzedające poza Internetem - blok tematyczny na X Kongresie Programy Lojalnościowe

Więcej »
18.02.2010

Dominik Batorski przedstawił diagnozę stanu społeczeństwa informacyjnego w województwie opolskim na konferencji "Opolskie2010: wyzwania i szanse e-rozwoju".

Więcej »