Telekomunikacja

Gros sytuacji korzystania z usług telekomunikacyjnych wynika z relacji międzyludzkich, których sieci potrafimy zanalizować. Wiemy jak przetworzyć gromadzone dane w wiedzę o zachowaniach i preferencjach klientów Twoich usług.

 

Operatorzy telekomunikacyjni dysponują świetnymi danymi opisującymi konkretne zachowania klientów, ich koszyki zakupowe i wrażliwość cenową, ruchliwość i migracje, sieci kontaktów czy nawet styl życia. Co więcej, dla tych technologii sieci społeczne są szczególne ważne – to, z jakich operatorów korzystają nasi bliscy, przyjaciele czy współpracowników gra dużą rolę, gdy decydujemy się na wybór operatora czy konkretnej taryfy. Gros sytuacji korzystania z usług telekomunikacyjnych wynika właśnie z relacji międzyludzkich. My potrafimy zanalizować sieci tych relacji. Dzięki specjalnym programom i algorytmom, które wypróbowaliśmy na zbiorach danych liczących miliony elementów i setki milionów zdarzeń, potrafimy przetwarzać dowolnie duże bazy. Wiemy jak przetworzyć gromadzone dane w wiedzę o zachowaniach i preferencjach klientów Twoich usług.

Co?

Oferujemy zaawansowane analizy danych z użyciem metod sieciowych i ilościowych, których celem może być np.:

  • Segmentacja behawioralno-sieciowa – podstawą dla wyróżnienia grup klientów jest nie tylko korzystanie z określonych taryf czy pakietów, lecz także sieci powiązań oraz miarodajne zachowania, jak np. udział w konkursach i specjalnych akcjach promocyjnych.
  • Identyfikacja poszczególnych osób pełniących specjalne role w sieci użytkowników Twoich usług , np. liderów opinii, liderów zachowań, brokerów czy outsiderów.
  • Dyfuzja usług – analizowanie danych historycznych, przewidywanie upowszechnienia usług wśród użytkowników i planowanie działań zwiększających ich wykorzystanie

Badania i analizy są pierwszym etapem naszych działań. Kolejnymi krokami są:

  • Wykorzystanie wniosków do zaprojektowania specjalnych oddziaływań;
  • Pomoc w ich realizacji;
  • Dokładna analiza skuteczności.

Jak?

Nasze analizy odbywają się w oparciu o dane firmy telekomunikacyjnej, z pełnym poszanowaniem prywatności klientów i zasad ochrony danych osobowych.  W analizach wykorzystywane jest stworzone przez nas unikalne w skali światowej oprogramowanie umożliwiające prowadzenie analiz sieciowych na wielkich zbiorach danych.

Dla kogo?

Dla operatorów świadczących usługi telefonii komórkowej, telefonii stacjonarnej lub VoIP, oraz dla firm chcących wykorzystać bazę klientów operatorów telekomunikacyjnych do własnych działań.