Badania w Internecie
Od kilku lat zbieramy doświadczenia w polskich i międzynarodowych internetowych przedsięwzięciach badawczych. Łączymy kompetencje badawcze i znajomość technologii, bez których nie da się przeprowadzić takich badań.
Skala i zakres wykorzystywania badań online szybko się zwiększa, coraz częściej dotyczą one także tematów nie związanych z Internetem. Już teraz są wykorzystywane w badaniach opinii i rynku, w badaniach ewaluacyjnych projektów unijnych czy w wewnętrznych badaniach pracowników. My od kilku lat zbieramy doświadczenia w polskich i międzynarodowych internetowych przedsięwzięciach badawczych. Łączymy kompetencje badawcze i znajomość technologii, bez których nie da się przeprowadzić takich badań.
Co?
- Szkolenia i doradztwo badawcze - wprowadzimy Cię w świat badań Internetu, pokażemy szanse i zagrożenia, porozmawiamy o tym, jak je efektywnie wykorzystać w Twojej sytuacji. W wielu sytuacjach Twoja organizacja może przeprowadzać takie badania samodzielnie, bez potrzeby współpracy z innymi firmami.
- Projektowanie i konsultacje badań – wspólnie zaplanujemy całe badanie od postaw lub tylko dopracujemy detale. Doradzimy, jak badania online połączyć z „tradycyjnymi”. Z pasją projektujemy zwłaszcza nieszablonowe i innowacyjne badania ilościowe…
- Prowadzenie badań online – od diagnozy potrzeb przez realizację aż po omówienie wniosków i pomoc we wprowadzeniu rekomendacji. Możemy przeprowadzić badania internetowe własnymi siłami lub we współpracy z agencją badawczą.
Jak?
W zależności od specyfiki sytuacji Twojej firmy, w oparciu o naszą wiedzą i doświadczenia z różnego rodzaju badań i z wykorzystaniem rozwiązań dostępnych na rynku.
Dla kogo?
Dla firm i instytucji, które samemu prowadzą badania z wykorzystaniem Internetu lub też zlecają takie badania na zewnątrz.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej, przeczytaj nasze publikacje na temat badań w Internecie:
- Podstawy badań online: D. Batorski i M. Olcoń (2006) Prowadzenie badań przez internet - podstawowe zagadnienia metodologiczne. Studia Socjologiczne, 3(182): 99-132. (pełen tekst w tej bazie).
- Zwiększanie realizacji próby (response rate): J. M. Zając, D. Batorski (2007). Jak skłonić do udziału w badaniach internetowych: Zwiększanie realizacji próby. Psychologia Społeczna, nr 3-4 (5), tom 2, s. 234-247.
- Motywacja badanych w kontekście badań ewaluacyjnych: J. M. Zając i D. Batorski (2009). Metody zwiększania zwrotności w badaniach internetowych. W: Ewaluacja wobec wyzwań stojących przed sektorem finansów publicznych, pod red. A. Haber i M. Szałaja, (s. 129-147). Warszawa: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.
Masz pytanie?
Zadzwoń +48 22 390 62 94
lub napisz info@snrs.pl