Badania społeczne i marketingowe

Bogate doświadczenia z nieszablonowych badań i innowacyjne podejście pozwalają nam dostrzec więcej. Każde badanie jest dla nas nowe i niepowtarzalne. Wyniki skomplikowanych analiz jesteśmy w stanie przedstawić w sposób prosty i zrozumiały.

 

Masz już dość powtarzalnych badań, które nie wnoszą nic nowego? Czujesz, że brakuje Ci istotnych informacji? My działamy inaczej. Bogate doświadczenia z nieszablonowych badań i innowacyjne podejście pozwalają nam dostrzec znacznie więcej. Każde badanie jest dla nas nowe i niepowtarzalne. Wyniki skomplikowanych analiz jesteśmy w stanie przedstawić w sposób prosty i zrozumiały.

Co?

  • Doradztwo badawcze: doradzimy, jak przeprowadzić badanie czy wybrać wykonującą je firmę. Pokażemy też, jak wiele wartościowych informacji można otrzymać analizując dane  pochodzące z bezpłatnych źródeł.
  • Konsultacja metodologiczna oraz pomoc w stosowaniu zaawansowanych i innowacyjnych podejść oraz w konstrukcji nowych narzędzi badawczych
  • Zaawansowane analizy ilościowe w oparciu o dane, do których już masz dostęp – często wcale nie trzeba finansować kolejnych badań, żeby dowiedzieć się znacznie więcej niż wiesz teraz.
  • Bierzemy także udział w realizacji badań, zwłaszcza internetowych – zobacz Badania w internecie

Jak?

Punktem wyjścia jest indywidualna, niepowtarzalna sytuacja i potrzeby klienta. Działamy w oparciu o zdobyte doświadczenia i kontakty oraz unikalne kompetencje naszych pracowników i współpracowników.

Dla kogo?

•    Dla firm i instytucji chcących prowadzić badania na własną rękę.
•    Dla firm i instytucji, które chcą zlecić badania.
•    Dla firm badawczych, które chciałyby zrobić coś nowego i nowatorskiego.