Reklama w społecznościach internetowych

25.02.2010

Ciekawe informacje i komentarze o reklamie w społecznościach internetowych oraz o pomiarze skuteczności kampanii reklamowych online ukazały się w raporcie Internet Standard o polskim rynku reklamy internetowej.

Internet Standard przedstawił AdStandard 2010 - raport o rynku reklamy internetowej w Polsce. W tej chwili Internet zajmuje w Polsce drugie miejsce pod względem wydatków reklamowych na poszczególne media, po telewizji, a przed prasą czy radiem. Wartośc rynku reklamy internetowej stale rośnie, pomimo kryzysu i spadków wydatków w wielu innych mediach.

Warto zauważyć, że w raporcie dużo uwagi poświęcono reklamie w serwisach społecznościowych oraz wskaźnikom efektywności reklamy internetowej, w tym także reklamy w społecznościach internetowych. Podkreśla się, że internet jest jedynym medium, w którym tak dokładnie można zmierzyć skuteczność kampanii reklamowych. Wydaje się, że wraz ze wzrostem znaczenia wykorzystanie serwisów społecznościowych w kampaniach reklamowych coraz większe będzie znaczenie precyzyjnego pomiaru skuteczności kampanii wykorzystujących społeczności internetowe.

Pełen raport raport o rynku reklamy internetowej można pobrać ze stron Internet Standard.

Jeśli w swoich działaniach biznesowych wykorzystujesz społeczności internetowe lub też chciałbyś zacząć to robić - sprawdź ofertę naszych usług w obszarze społeczności internetowe.