Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
Wskazówki i predykcje dla marketingu firm w social media tworzone z wykorzystaniem machine learningu w oparciu o przetwarzanie języka naturalnego i rozpoznawanie obrazu.
SmartNet Research Solutions Sp. z o.o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pn. System wspomagania optymalizacji treści we własnych kanałach marketingowych marki wraz z narzędziami wykrywania trendów i przewidywania, bazujący na przetwarzaniu tekstu, obrazu, video i danych z mediów społecznościowych oraz metodach sztucznej inteligencji.
Cel projektu: Wskazówki i predykcje dla marketingu firm w social media tworzone z wykorzystaniem machine learningu w oparciu o przetwarzanie języka naturalnego i rozpoznawanie obrazu.
Czas trwania projektu: 2.04.2018 - 30.09.2020
Wartość projektu: 5 036 569,50 zł
Dofinansowanie projektu z UE: 3 921 356,11 zł
Wsród Klientów, dla których świadczyliśmy usługi badawcze i doradcze, znajdują się m.in:
- Bank Zachodni WBK i Dom Maklerski BZ WBK
- UPC Polska
- Narodowy Instytut Audiowizualny i Ministerstwo Kultury
- Instytut Spraw Publicznych
- Agencja reklamowa Publicis
- Agencja interaktywna Galileo
- Agencja 121 PR
- GG Network SA, część MIH Naspers Group (m.in. komunikator Gadu-Gadu, telefonia GaduAIR, radio OPEN FM, serwis mikroblogowy Blip.pl, serwis z grami Pykam.pl, aplikacja na komórki Mobilne Gadu-Gadu)
- Agora SA (m.in. Gazeta.pl i Wyborcza.pl)
Członkowie Zespołu SmartNet badali w przeszłości również m.in. serwisy blogowe Blox.pl, mylog.pl i Salon24.pl, serwis społecznościowy Grono.net oraz międzynarodową sieć podróżników Couchsurfing.org.
Uczestniczyli także w projektach badawczych prowadzonych dla:
- Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
- Ministerstwa Finansów
- Ministerstwa Edukacji Narodowej
- Ministerstwa Kultury
- Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej
- Ośrodka Przetwarzania Informacji
- Narodowego Banku Polskiego
- Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
Pracujemy zazwyczaj na zasadzie zachowania poufności, więc możemy udostępnić tylko ogólne informacje o naszych projektach. Nasze prace dotyczyły między innymi sposobów zwiększania liczby użytkowników, monetyzacji użytkowników, upowszechnienia wykorzystania usług dodanych (VAS), identyfikacji liderów opinii w społecznościach internetowych czy przygotowania i realizacji targetowanych działań promocyjnych i monitoringu ich skuteczności.
Analizujemy i wykorzystujemy dane o użytkownikach ze wszystkich źródeł - dane o sieciach społecznych, dane z logów serwerów, Web analytics i badania ankietowe. Prowadzimy także badania użytkowników Facebooka i innych serwisów społecznościowych, a także analizujemy treści tworzone na forach dyskusyjnych i blogach.
Masz pytanie?
Zadzwoń +48 22 390 62 94
lub napisz info@snrs.pl