Badania fan page'ów Facebooka za pomocą FanPage Trendera

23.12.2010

Wyniki badań fan page'ów na Facebooku wykonanych naszym nowym narzędziem FanPageTrender znalazły się w raporcie Internet Standardu Social Media.

Po długim oczekiwaniu został wreszcie opublikowany raport Internet Standard o Social Media, do pobrania tutaj.

Wśród wielu ciekawych materiałów znalazł sie tam również rozdział opisujący wykonane przez SmartNet Research & Solutions wyniki badań interaktywnej komunikacji prowadzonej na najpopularniejszych polskich fan paga'ach z różnych kategorii (m.in. Top 10, FMCG spożywcze, Telefonia komórkowa, Sport i sportowcy, Akcje społeczne). Pokazujemy, że liczba fanów to nie wszystko - liczy się także ich zaangażowanie i wciągnięcie w komunikację z marką, a z tym bywa różnie. Na większości popularnych fan pag'eów aktywnych jest ok. 1-3% fanów. Pozostali to najczęściej "martwe dusze". Prezentujemy także ciekawe przypadki aktywności fanów i interesującej komunikacji.

Dla niecierpliwych oraz mających ochotę zobaczyć jak wyglądały oryginalne wykresy FanPage Trendera, przed tym jak zostały popsute w składzie, prezentacja:

 

Zapraszamy na stronę FanPageTrender.pl oraz do testów

Wkrótce rozpoczną się testy naszego kolejnego narzędzia analitycznego - WebTrendera, dostarczającego w szybki i prosty sposób kluczowych informacji o ruchu na stronach WWW, przeznaczonego przede wszystkim dla sklepów internetowych.